To co lubie - fotografia

Dzisiaj coś innego :)
Dzisiaj chce pokazać wam to co bardzo lubię robić :) Chodź ostatnio nie znajduje na to czasu :( I co raz mniej chęci :( Co bardzo mnie martwi :(
A mianowicie - ZDJĘCIA 
Dużo lepiej czuje się za obiektywem niż przed nim :)
Fotografia interesuję się od 5 lat :) Niestety nigdy nie chodziłam na żaden kurs, warsztat, czego bardzo żałuje :)
Po gimnazjum chciałam iść do szkoły fotograficznej :) I dostałam się, jednak, z pewnych przyczyn zrezygnowałam :) Teraz znów stoję przed wyborem studiów, i znów zastanawiam się nad tym kierunkiem, lecz niestety nigdzie nie potrafię znaleźć odpowiedniego kierunku :( Zawsze powiązane są z telewizją i reklama lub z grafiką (co juz bardziej mi odpowiada, bo uwielbiam przerabianie zdjęc w PS :D ), ale oczywiście słyszę "co ty będziesz po tym miała, pracy nie znajedziesz" itp. :P Rodzice na szczęście mówią, żebym robiła to co kocham ;)
Niestety w dzisiejszych czasach trudno się przebić w fotografii, kazdy teraz ma lustrzankę i jest "fotografem" :DDD

Zdjęcie są dodane w kolejności, od góry najnowsze na dole najstarsze :)

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :*



















28 komentarzy :

  1. zdjęcia są genialne! Naprawdę jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne... biedronki i ślimaki the best! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że nie tylko mnie dzisiaj coś innego niz stylizacje :)
    zdjęcia są niesamowite, kilka pierwszych, tych z ludźmi, po prostu genialne, a najzabawniejsze to te biedrony ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne :) zapraszam do mnie http://monicasent.blogspot.com/ :)) ja dołączam do obserwatorów :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!

    http://modefriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie ważne, że teraz każdy ma lustrzankę i robi zdjęcia, które są nudne często zgapione od innych żeby zdjęcie robiło wrażenie musi mieć to coś!:)twoje zdjęcia mają to coś potrafisz je ładnie obrobić i uchwycić "dobra" chwile na fotografii co widzimy na zdjęciu z biedronkami:D bardzo ładny kadr! :) hym co to dużo mówić nie dość że piękna to jeszcze zdolna:*


    -A-

    OdpowiedzUsuń
  7. Również interesuję się fotografią od dłuższego czasu, choć nigdy nie uczyłam się jej w żadnej szkole ani na żadnym kursie :) Podobają mi się Twoje fotografie, sądzę, że powinnaś spróbować swoich sił na takich studiach. Ja poszłam w innym kierunku i chyba trochę żałuję, bo kompletnie nie mam teraz czasu na zdjęcia, które tak kocham robić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia po prostu nieziemskie!:D zapraszam-nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziewczyno naprawdę robisz niesamowite zdjęcia, nie rezygnuj z tego! Chciałam wymienić poszczególne zdjęcia, które mi się najbardziej podobają ale nie mogę, bo wszystkie są ŚWIETNE ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. te biedronki i krople wody są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  11. p.s. to nie sprzęt się liczy a umiejętności ;) a Ty je ewidentnie masz, kadry są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam wielu znajomych ,którzy zajmują się fotografią ,są po szkołach ,warsztatach i robią cudowne zdjęcia. Robisz cudowne zdjęcia na ich poziomie mimo ,że nie miałas warsztatów ani szkół .
    obserwujemy ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzoooo ladne foty,pierwsza moja ulubiona :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy podobne zainteresowania, choć ja ostatnio z lenistwa biorę ze sobą zwykły kompakt, który jest dziwny i zdjęcia ciężko po nim obrabiać.
    Piękne są te zdjęcia, które pokazałaś. Z przyjemnością je oglądałam. Z przyjemnością obejrzę następne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia! Genialnie Ci wychodzi!
    Zapraszam na giveaway z ROMWE.♥

    OdpowiedzUsuń
  17. To twoje?! Masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 zdjęcie mnie urzekło nieziemskie :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim skromnym zdaniem zdecydowanie nie powinnaś porzucać fotografii bo na prawdę są świetne :) Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie zdj. są po prostu przepiękne !
    Masz kurcze talent !

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsze zdj jest cudne

    OdpowiedzUsuń
  22. BARDZO CIEKAWE UJĘCIA, robisz śliczne zdjęcia <3 zaczecam do obserwowania : aparat-na-swiat.blogspot.com
    Dopiero zaczynam prowadzić bloga i moje zdzjęcia nie są szczególnie dobre i dlatego tez zalezy mi na opinii osób lepiej sie na tym znajacych.
    Zpewnością jeszcze tu zajrze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze :* :)