spring, spring, where are you?

Marzy mi się już wiosna - cieniutkie, leciutkie ubrania :D
trampki, baletki, ;D
zielona trawa, pączki na drzewach i kwiaty :D
A no i oczywiście wiosenne zakupy :) Na które niestety na razie mnie nie stać :(
Dlatego zapraszam na moje ALLEGRO! :)

Dzisiaj jeszcze niestety zimowy płaszcz, buty i szalik. Pogoda teraz jest bardzo zdradliwa, a ja mam już dość choroby :/


PŁASZCZ - New Yorker
SZALIK - mamusia
SPODNIE - pull&bear
OKULARY - mamy
BUTY - scc (nie pamiętam jaki sklep ;O )




niesforne włosy i okropny wiatr ;D


 * * *



Chciałam również zachęcić was do rejestrowania się na stronie  ShinyBox
ShinyBox to pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi, dostarczone do Twoich drzwi każdego miesiąca. To sposób na poznanie najnowszych trendów w kosmetyce, odkrycie lususowych produktów oraz ich wypróbowanie przed zakupem.
Produkty takich marek jak PRADA, Dior, Calvin Klein, YSL tip.

13 komentarzy :

  1. szalik jest świetny, zazdroszcze ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już tęsknie za balerinami:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetny szalik! Chciałabym taki czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. What a lovely Outfit! Your coat looks stunning and i love your shoes and scraf! Great Style!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sceneria zdjęć <33333 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz :)
    Świetny komin!
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny komin :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny komin i okulary! :)


    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Szalik oj bardzo mi się podoba ! Też taki chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi tez sie to marzy, ale juz coraz blizej:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie jest fantastyczne!
    Bardzo fajny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze :* :)